Et gestionem les xarxes socials del teu negoci per tal que en treguis el màxim profit possible.

OBJECTIUS DEL SERVEI

  • Captar nous clients.
  • Fidelitzar els clients ja existents.
  • Crear valor afegit.
  • Diferenciar-nos de la competència.
  • Conèixer les eines adients.
  • Posicionar-nos al mercat.

GESTIÓ DE LES XARXES

  • ANÀLISI
    • Anàlisi global de l’empresa (sector, filosofia, objectius, pla d’empresa…).
    • Anàlisi de situació de l’empresa a les Xarxes Socials.
    • Anàlisi de la competència/entorn a les Xarxes Socials.
  • OBTENCIÓ MATERIAL
    • Recopilació i classificació de material gràfic corporatiu (fotos, logos, vídeos, publicacions, informes, contactes…).
  • DISSENY I CREACIÓ
    • Disseny estratègia corporativa a les Xarxes Socials.
    • Creació informe paraules clau (keywords) de l’empresa.
  • EXECUCIÓ
    • Creació/adequació de perfils escaients (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn…).
      Posicionament a Google (creació perfil a Google My Business, Google Plus, Google Search, Google Maps i Youtube – si s’escau).
    • Vinculació de perfils de Xarxes Socials amb el web de l’empresa (a executar pel webmaster).
    • Vinculació de perfils de Xarxes Socials a grups, comunitats i persones relacionades amb el nínxol de mercat de l’empresa (estratègia de seguiment).
  • CONTINGUT
    • Creació de contingut corporatiu (imatges, infografies, frases, preguntes, tuits…).
    • Compartir contingut rellevant per l’empresa/sector (notícies, fotos, posts d’altres).
    • Interactuar amb els seguidors de l’empresa en els diferents perfils socials.
    • Campanyes de Màrqueting (si s’escau) tipus concursos, descomptes, mailing, landing page…).
  • MONITORITZACIÓ I ANALÍTICA
    • Seguiment dels diferents perfils a les Xarxes.
    • Avaluació de l’estratègia (eficàcia posts, millor dia i hora per postejar, seguidors adequats, comunitat…).
    • Anàlisi i evolució perfils.
    • Creació d’un informe de Monitorització i Analítica.
  • AJUSTAMENTS
    • Canvis en l’estratègia.
    • Canvis en perfils.
    • Canvis en contingut.
  • RESULTATS PERIÒDICS
    • Creació d’un informe de situació periòdic.
    • La competència ens ha vist?
    • Ens segueix?
    • Àrea d’influència.
    • Públic objectiu.