Les emocions manen. Convenç amb elles!

Hi va haver un temps no molt llunyà en què “emocionar” era una cosa que es reduïa a l’àmbit familiar i, majoritàriament, femení.

Però som al segle XXI i parlem del món del treball. I en aquest segle ja no n’hi ha prou amb emocionar-se, ni amb dominar les nostres emocions, sinó que reivindiquem el valor i la funció de les emocions en tots els àmbits de la vida, també en el laboral.

Per treballar, per dirigir, per planificar, per comunicar, per vendre, per servir al client, resulta imprescindible integrar les nostres emocions si volem arribar a resultats exitosos i duradors.

Ens emocionem i el nostre objectiu és, a través d’aquesta emoció, arribar a emocionar als altres, aportar calidesa i humanitat a la nostra relació per proporcionar-li una personalitat única i memorable.

Quan ens emocionem i, quan hem aconseguit emocionar, ens convertim en únics, en diferents; fins a arribar a l’enamorament.

Només depèn de cada un de nosaltres, de la nostra dedicació i el nostre esforç.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a donar la teva opinió

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *